Κυριακή 30 Μαρτίου 2025

Καλώς το καρναβάλι

Ασχοληθήκαμε με το καρναβαλι και αναφερθήκαμε απο τα χρονια του θεου Διονυσου εως σημερα.Την τσικνοπεμπτη φάγαμε μπιφτεκια ψητα οπως το απαιτει η μερα ενω φτιαξαμε τα δικα μας σουβλακια... με το ονομα μας... Ολοκληρωσαμε με το αποκριατικο παρτι που καναμε στο χωρο του σχολείου μεταμφιεσμενοι.












Στα πλαίσια των αγγλικών φτιαξαμε κατασκευη με κλοουν... συνδυαζοντας και τις λεξεις των σχηματων στα αγγλικα 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχέδιο Δράσης 2025-2026 ( υλοποίηση- ολοκλήρωση)

Γνωριμία με τους άλλους....      παιχνίδια γνωριμίας   Δράσεις ενδυνάμωσης της ομάδας με ομαδικά παιχνίδια και ομαδικές εργασίες  Το δέντρο ...